SEMINÁŘE LEKTOŘI
25.3.2025
LEKTORSKÉ DOVEDNOSTI NEJSOU NADSTAVBA I. – KLÍČOVÁ TÉMATA A PRÁCE S TĚLEM
30.4.2025
LEKTORSKÉ DOVEDNOSTI NEJSOU NADSTAVBA II. – JAK SE CÍTIT DOBŘE V PROGRAMU, KTERÝ JSEM NEVYTVÁŘEL/-A
13.10.2025
RŮZNÝMI CESTAMI K CÍLI
30.10.2025
DOBROVOLNICTVÍ A ZKUŠENOSTI S PARTICIPACÍ V PROJEKTU ERASMUS+
12.11.2025
ROZCESTNÍK ZAČÍNAJÍCÍHO LEKTORA, VŠEOBECNÝ SEMINÁŘ
1.12.2025
JAK ŽÍT A BÝT S TÉMATEM KLIMATICKÉ ZMĚNY
8.12.2025
EKOLOGICKÉ TECHNOLOGIE VE VÝUCE
Semináře z předchozích let:
- METODIKA VEDENÍ EXKURZÍ A PRŮVODCOVSKÉ DOVEDNOSTI
- LESNÍ MYSL – AKTIVNÍ RELAXACE, PÉČE O ZDRAVÍ A OSOBNÍ ROZVOJ V PŘÍRODĚ
- JAK KOMUNIKOVAT O ZMĚNĚ KLIMATU? ANEB PSYCHOLOGICKÝ KLÍČ K POCHOPENÍ REAKCÍ NA ZMĚNU KLIMATU
- JAK PROPOJOVAT EVVO PROGRAMY S POTŘEBAMI ŠKOL A PEDAGOGŮ
- JAK NA KLIMATICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ?
- POSELSTVÍ VELIKONOČNÍHO OSTROVA
- VĚDOUCÍ VEDOUCÍ
- ZAHRADNÍ TERAPIE
- LETNÍ ŠKOLA INSPIRACÍ PRO POLYTECHNICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ
- NPO – Hostětínská klimatická akademie
- NPO – KLIMATICKÁ ZMĚNA – ONLINE DLOUHODOBÝ KURZ
- ROZCESTNÍK ZAČÍNAJÍCÍHO LEKTORA
- JAK POSTAVIT DOBRÝ EKOLOGICKÝ VÝUKOVÝ PROGRAM
- NPO – KLIMATICKÁ ZMĚNA: FAKTA, MÝTY, RIZIKA, MOŽNOSTI ŘEŠENÍ
- LEKTORSKÉ DOVEDNOSTI PRO ZAČÍNAJÍCÍ LEKTORY – CYKLUS 2 SEMINÁŘŮ
- NPO – TRIVIUM PRO REALIZACI ÚSPOR ENERGIÍ V SEV
- ENVIRONMENTÁLNÍ TECHNOLOGIE V EVP I
- DŘEVO VE VŠECH PODOBÁCH
- NPO – Kurz o změnách klimatu
- NPO – KLIMATICKÁ PORADA
- EKOPSYCHOLOGIE PRO PEDAGOGICKOU PRAXI CYKLUS 3 SEMINÁŘŮ PRO EKOPEDAGOGY
- NPO – KLIMA V TÍSNI – B-LEARNINGOVÝ CYKLUS
- NPO – KURZ O ZMĚNÁCH KLIMATU
- NPO – UČÍME (SE) O KLIMATICKÉ KRIZI
- NPO – KLIMA JE PŘÍLEŽITOST
- ROZCESTNÍK ZAČÍNAJÍCÍHO LEKTORA, VŠEOBECNÝ SEMINÁŘ
- NPO – KURZ O ZMĚNÁCH KLIMATU
- LEKTORSKÉ DOVEDNOSTI NEJSOU NADSTAVBA
- ROZCESTNÍK ZAČÍNAJÍCÍHO LEKTORA, VŠEOBECNÝ SEMINÁŘ
- RŮZNÝMI CESTAMI KE SPOLEČNÉMU CÍLI
- NPO – JAK NA NÁROČNÁ TÉMATA V KLIMATICKÉM VZDĚLÁVÁNÍ
- JAK NA ROZVOJ Vš VÝUKY A SPOLUPRÁCI S UNIVERZITAMI V EVVO